.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضویت ۳۷۵ نفر در خانه مطبوعات مازندران
مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران با اشاره به عضویت ۳۷۵ نفر در خانه مطبوعات استان، اخلاق را حلقه مفقوده رسانه‌ها توصیف کرد.

به گزارش شمال نیوز، علی یوسفی با اشاره به عضویت ۳۹۶ نفر در خانه مطبوعات استان مازندران گفت: خانه مطبوعات مازندران دارای ۳۷۵ عضو اصلی و ۲۱ عضو افتخاری است و از نظر تعداد خبرنگاران عضو سامانه رتبه اول کشور را داراست و دارا‌ بودن مدرک کارشناسی، تأیید مدیرمسؤول رسانه و دارا بودن بیمه پایه از شرایط عضویت در خانه مطبوعات مازندران است.

 

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران با بیان اینکه استان مازندران تنها استان کشور است که در همه شهرستان‌ها دارای رابط خانه مطبوعات برای پیگیری وضعیت خبرنگاران است، افزود: خبرنگاران مازندران برای ارسال آثار خود به هشتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی مجازی می‌توانند در روز‌های آینده به آدرس: mazandaran.pressfestival.ir مراجعه کنند و فرصت ارسال آثار هم تا پایان آذر‌ماه است.

 

وی اخلاق رسانه را حلقه مفقوده رسانه‌ها توصیف و خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های حرفه‌ای با حضور اساتید برجسته از برنامه‌های ماست و خبرنگاران به‌عنوان نماینده افکار عمومی دارای رسالت‌های مهمی هستند و نباید از فضای رسانه‌ای برای منافع فردی و گروهی، تخریب، افترا استفاده شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.